Adverteerders in De Perfecte Podcast
Een podcast is voor adverteerders een interessante manier om de doelgroep te bereiken. Podcastluisteraars zijn aandachtig, geïnteresseerd en gefocust op de inhoud. En daarmee heb je de ideale demografische groep te pakken.
Suske en Wiske fans zijn er in alle leeftijdscategorieën. Met name hogeropgeleide mannen van 23 – 45 hebben een grote voorliefde voor de strip én voor podcasts. Die luisteren zij onderweg, in de auto of trein, ’s ochtends bij het douchen, ’s avonds tijdens het koken of als de kinderen op bed liggen. Podcasts zijn booming en bereiken liefhebbers van specifieke niches. Het is de ideale manier om mensen vertrouwd te maken met jouw boodschap of product.
Adverteerders in de Suske en Wiske podcast
Voor adverteerders is het aantrekkelijk om in een podcast redactioneel aan bod te komen. Uiltjes Brewery uit Haarlem is hier een goed voorbeeld van. In de aflevering met Gerben Valkema kwamen zij ter sprake. En zo verwerf je als adverteerder als vanzelf een plek in het gesprek.
Zelf heb ik geen webshop, maar voor speciale strip webshops kan het interessant zijn om te adverteren op deze website. Er komt per slot van rekening veel verkeer van hardcore Suske en Wiske fans op deze site, die je daarmee binnen kan trekken naar aankopen op jouw website.
Bij interesse: neem contact op via de contactpagina