Adverteren

Adverteerders in De Perfecte Podcast

Een podcast is voor adverteerders een interessante manier om de doelgroep te bereiken. Podcastluisteraars zijn aandachtig, geïnteresseerd en gefocust op de inhoud. En daarmee heb je de ideale demografische groep te pakken.

Suske en Wiske fans zijn er in alle leeftijdscategorieën. Met name hogeropgeleide mannen van 23 – 45 hebben een grote voorliefde voor de strip én voor podcasts. Die luisteren zij onderweg, in de auto of trein, ’s ochtends bij het douchen of ’s avonds tijdens het koken. Podcasts zijn booming en bereiken liefhebbers van specifieke niches. Het is de ideale manier om mensen vertrouwd te maken met jouw boodschap of product.

Sponsor de Suske en Wiske podcast

Voor adverteerders is het aantrekkelijk om in een podcast redactioneel aan bod te komen. Uiltjes Brewery uit Haarlem is hier een goed voorbeeld van. In de aflevering met Gerben Valkema kwamen zij ter sprake.  En zo verwerf je als adverteerder als vanzelf een plek in het gesprek.